Saturday, August 26, 2017

SET JERAGAT SHAKLEE

SET JERAGAT SHAKLEE


Penyebab utama terjadinya jeragat masih belum dapat dipastikan sehingga kini, namun pakar kulit sependapat bahawa kehadiran jeragat ini disebabkan oleh beberapa faktor seperti berikut:


Sinaran matahari - Ultraviolet (UV) daripada matahari boleh merangsang tahap ‘melanoctes’.Malah, jeragat yang pudar boleh kembali dengan hanya sedikit pendedahan pada matahari.

Perubahan hormon -Wanita hamil sering mendapat jeragat. Apabila jeragat muncul di kalangan wanita hamil, ia dipanggil chloasma atau topeng kehamilan. Pil kawalan kelahiran dan ubat hormon juga boleh menyebabkan jeragat di muka.

Kosmetik - Produk penjagaan kulit dan alat make-up yang mengandungi bahan kimia berbahaya boleh merangsang kulit dan memburukkan lagi jeragat di muka.

Keturunan - Akibat daripada faktor genetik.
(Sumber: Women Online Magazine)

Testimoni Collagen Powder Shaklee memang meletop- letop ok. testimoni kat atas ni terang terang tulih jeragat teruk. Haaa tu dia Jeragat teruk level mak- mak pon boleh hilang dengan Shaklee Collagen Powder. InsyaALLAH.


Apa yang penting ialah konsisten ..janganlah makan sehari lepas tu seminggu tak makan kan. Cam tak logik nak berkesan kalau camtu. Kenalah beserta dengan usaha juga. Baru betol!!.

Collagen ni untuk cantik ja ka?? 
Eh Bukan untuk Kulit Cantik ja naaa.. cuba tengok gambaq kat bawah ni , banyak tisu- tisu dan organ yang perlukan Collagen dalam badan kita.



Shaklee Collagen Powder  ialah suplemen kolagen tercanggih yang mengandungi 4,000mg ekstrak Kolagen RSS (Red Snapper Scale) proprietari yang tulen dan berkualiti tinggi daripada sisik ikan merah. Kolagen Shaklee mempunyai molekul yang amat ringan, lebih kurang 1,000 Dalton*, menyebabkannya mudah diserap oleh tubuh bagi merangsang sintesis kolagen pada lapisan dermis!.

Uniknya Shaklee Collagen Powder ialah ia bertindak dalam tiga cara. Tidak seperti kolagen yang lain yang hanya tertumpu untuk keanjalan sahaja. Tiga cara yang dimaksudkan tadi ialah :-
  • Keanjalan 
  • Penghidratan
  • Antioksidan

nahh jom layan testimoni super wow lagi!








Dengan Collagen Powder Shaklee bukan hanya bantu tang jeragat jaaTAPIII DAPAT KESAN BERGANDA. Badan makin sihat serta KULIT pon MAKIN ANJAL GEBU dan FLAWLESS. MALAH ADA YANG Dapat Kulit HALUS MULUS ALA- ALA KULIT BAYI!.

Pengedar Shaklee Batu Pahat
Pertanyaan & order
Pm fb : Pengedar shaklee Batu Pahat 017-7774462
Ig : suria_combi
Sms/whtsap : 017-7774462 (Suria)

No comments: