Monday, August 6, 2012

Datuk Chong Wei's Pride in Defeat


Chong Wei.. We support you!!!..

Semalam... Aku balik dari rumah mak usu kat Bukit Jalil dgn twin lepas berbuka.. kul 9 naik teksi.. Masa lalu gerai makan tu memang penuh ler dgn peminat badminton duk sokong Datuk Lee Chong Wei.. Aku pun sama sokong.. Huhu... senyum je lalu..Maklumlah semua pun mengharapkan emas pertama negara kan..Tapi aku nk rush balik rumah malam tadi..

Anyway, sempatlah jugak berhenti sekejap kt terminal LRT Bukit Jalil awal2 tuh.. Kat sana siap ade Screen Besar n ramai org duk tgk Chong Wei.. Bile derang tenung screen tu, aku rase mcm nk tembus screen pun ade, kusyuk semacam.. suka pulak aku tgk respon derang..Sungguh Bersemangaaattt!!!!.. hahaha.. 

Apapun rezki xmenyebelahi Malaysia, Lin Dan pulak yang menang. Tapi, Chong Wei kalah pun bermaruah, cuma selisih sikit jep..

P/s: Chong Wei.. You may have fallen short but you walked tall at the Wembley Arena lastnight

No comments: