Saturday, July 28, 2012

"Kenapa aku masih hidup hari ni?? Kerana dosa semalam masih belum terhapus lagi..."

Alhamdulillah aku masih hidup lagi hari ini..Walaupun banyak dosa yang aku dah buat dari kecik sampai besau.. Allah dah bagi aku pinjam macam2.. free jek.. tapi aku kadang2 terlupa padaNya.. Rasa betapa hinanya aku nak dibandingkan kekasih Allah dan semua org2 soleh tu.. 
"Kenapa aku masih hidup hari ni??--> Kerana dosa semalam masih belum terhapus lagi..."

Jommm jadi lebih baeeekkkk... (^__^)

P/s : Ayuh berlumba-lumba tingkatkan amalan.. lebih2 lagi pada bulan Ramadhan yg mulia ini. Didalamnya terselit keberkatan, pengampunan dosa dan pembebasan dari api neraka. Yang paling penting segala amaln digandakan.. Hang xmau kaaaa?? itulah bekalan kita nanti. nak tengok neraca kita nanti berat macam mana.. berat sebelah tu cane?? senget cane? berat dosa ke pahala?? takutnye.. Doa tiap hari spy tiap amalan kita yg ciket ini diterima.. 

*Jangan berhenti tolong orang..

1 comment:

Maiyah said...

salam..

rancangan Allah tiada sapa yg tahu