Friday, October 19, 2018

Untung atau Rugi : Beli guna No ID Shaklee orang lain

Cara nak dapat No ID Shaklee

Langkah pertama, anda hanya perlu daftar ahli Shaklee dengan yuran RM69 Seumur hidup atau Pembelian Produk Shaklee berjumlah RM800, anda terus boleh Join ahli FREE ( PERCUMA) Dan dapat lagi cash bonus RM30

Cuma, untuk pendaftaran Kita kena Ada sponsor atau Upline Kita. Anda boleh gunakan nombor ID saya 1277751 untuk jadikan upline anda. Saya akan guide Cara makan yang betul dan selamat

Jangan lupa Telefon/ Whatsapp saya Suria Shines (017-7774462)

Saya juga Akan bimbing anda Jika anda berhasrat untuk Menjana Extra pendapatan bersama dengan team #Diamondfamily Yang dah Ada 20 Tahun pengalaman mengamalkan Shaklee

Untuk kebaikan membeli sebagai Ahli. Saya tegaskan anda berhak menikmati Pembelian Produk Shaklee yang sepatutnye boleh tukar jadi tunai setiap 15 haribulan setiap Bulan

Semoga lepasni Anda tak lagi sedekah points anda tu pada orang lain. Harini anda berhak guna no ID Shaklee anda sendiri untuk mendapatkan kelebihan sebagai Ahli Shaklee sah berdaftar

Suria
ID Shaklee : 1277751
Phone : 017-7774462
Pengedar Shaklee Johor
Nusajaya, Skudai, Batu Pahat, Ayer Hitam, Sekitar Bandar Johor Bahru

#diamondfamily
#shakleejohorbahru #shakleenusajaya #shakleegelangpatah #shakleeskudai #shakleebandarbaruuda #shakleetampoi #alfalfa #bcomplex #herblax #esp #gla #lecithin #vivix #omega #vitalea #zincplus #youthshaklee #youth #vitaminc #vitamine #collagenpowder #bisnesshaklee #produkshaklee #hargashakleeterkini #daftarahlishaklee

No comments: